שרת המשפטים לשעבר: "לעגן את מעמד השופטים בחוק"

המהדורה המרכזית No Comments on שרת המשפטים לשעבר: "לעגן את מעמד השופטים בחוק"

השרה לשעבר איילת שקד לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית', אחרי החיסול הדרמטי: "כל הנהגת החמאס הם בני מוות, גם אם זה ייקח זמן, וזה יכול לקחת שנים. חייבים לשלוט על ציר פילדלפי כדי שעזה לא תתחמש שוב". ועל פסיקת בג"צ: "הפסילה מקוממת, חוק שולי שבוודאי לא פגע בדמוקרטיה בישראל. אני התחלתי לבנות מחנה שמרני בתוך בג"צ ובלעדיו הוא היה עובר פה אחד"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרה לשעבר איילת שקד התראיינה הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחסה לחיסול בלבנון ולמלחמה בעזה: "כל הנהגת החמאס הם בני מוות, גם אם זה ייקח זמן, וזה יכול לקחת שנים. חייבים לשלוט על ציר פילדלפי כדי שעזה לא תתחמש שוב". על היום שאחרי: "כמובן שחייבת להיות רצועת ביטחון משמעותית. זו הדרך היחידה שלנו להגן על היישובים וגם ללמד אותם שהם ישלמו בשטחים על כל פעולה. להקים קואליציה בינלאומית שתנהל את הרצועה. האוכלוסייה העזתית היא החמאס".

שקד הוסיפה: "כאשר החמאס השתלט על עזה ב-2007, הדבר הראשון שהוא עשה זה להשתלט על מערכת החינוך. במערכת הביטחון לא הבינו למה, אבל עכשיו אנחנו כבר מבינים. ילדי עזה יונקים את משנת החמאס מגיל 0".

עוד אמרה: "הייתה תפיסה במשך שנים ששקט ייענה בשקט. אף פעם לא חשבנו שהם יגיעו לכזאת דרגת אכזריות ועכשיו אנחנו צריכים ללמוד לקח. ה-7 באוקטובר היה האירוע הקשה ביותר לעם ישראל מאז השואה, אנחנו מחויבים להבטיח ש'לעולם לא עוד'. "

ולגבי פסיקת בג"צ: "הפסילה היא מקוממת. חוק שולי שבוודאי לא פגע בדמוקרטיה של מדינת ישראל. לא היה צריך לפסול אותו. אני התחלתי לבנות מחנה שמרני בתוך בג"צ ובלעדיו הוא היה עובר פה אחד. צריך לחוקק חוק יסוד; החקיקה, שיעגן את מעמדם של השופטים, ויעגן את מעמדו של חוק יסוד. אחרי שנעשה סדר בכל העניין הזה כבר לא נראה דברים כאלה".

האזינו



0 תגובות